
Verkoop je complexe, technische producten of heb je een uitgebreid productportfolio? Dan heeft je klant ondersteuning nodig bij het kiezen van het juiste product. Door guided selling tools toe te voegen aan je digitale dienstverlenging help je klanten zo goed mogelijk bij hun werk én bedrijf je een succesvolle manier van sales.
Meld je aan voor de gratis masterclassJe kunt guided selling zien als jouw digitale accountmanager. Je neemt dus niet meer mensen aan, maar creëert een digitale werkwijze om bezoekers van antwoorden te voorzien op een manier die bij jouw merk past. Een guided selling tool kan veel verschillende vormen hebben. Denk bijvoorbeeld aan een productvinder, een prijsberekening of een customer portal.
Wat levert het in het kort op?
Jouw organisatie wil haar (b-2-b) klanten een betere online ervaring bieden door hen sneller en makkelijker te begeleiden bij het vinden van informatie en het maken van keuzes op jouw website. Je denkt erover een goede product vinder, een handige product calculator of misschien zelfs wel een op Augmented Reality gebaseerde keuzetool te ontwikkelen om je klanten te helpen. Maar hoe bepaal je wat je precies nodig hebt? Met wie? Voor wie? En hoe ga je te werk?
Als dat vragen zijn die jij hebt, meld je dan nu aan voor onze gratis online masterclass!
Meld je aan