Garandeer excellente klantbelevingen voor jouw organisatie

Illustratie van een persoon die opstijgt door de wolken met een laptop in hun hand

CX Leadership

Breng je ambities en visie in kaart, en ontwikkel de beste CX strategie. We duiken diep in jouw organisatie in en zetten een sterke strategie neer, gericht op succes. Samen transformeren we je in een klantgerichte organisatie.

  • Customer Experience Consulting
  • Process and system mapping
  • Customer Experience Strategy Development
  • Vision & strategy development
  • Customer value proposition design
  • Organisation transformation mapping
  • Change management
  • Product prioritisation
  • Stakeholder management
Lees meer over CX Leadership
Illustratie rennend poppetje over telefoon

CX Architecture

Ga het gesprek aan met je klanten en ontdek hun daadwerkelijke behoeftes. Samen voeren we klantonderzoek uit, en zetten de resultaten om in kwalitatieve verbeterslagen. Samen leren we je klanten nog beter kennen.

  • Customer experience research
  • Behavior analytics strategy development
  • Treejack testing
  • Cardsort testing
  • Capability building
  • User research
  • Customer interviews
  • Customer Journey mapping
Lees meer over CX Architecture
Illustratie designing

CX Creation

Ontwerp of verbeter touchpoints en content voor een optimale klantbeleving. Samen met jou en je gebruikers maken we concrete verbeteringen aan alle uitingen van je organisatie. Samen bieden we je klant een optimale klantervaring.

  • Prototyping
  • Wireframing
  • High fidelity design
  • Customer experience design
  • Brand story & voice
  • Websites & digital platforms
  • UI design
  • UX design
  • Concept development
Lees meer over CX Creation
Illustratie boeken en computer

Academy

Ontdek nieuwe trainingen, events en tools en geef je CX kennis een boost. We vertalen onze vakkennis naar praktische tips, tools en trainingen. Blijf je competitie voor en bied je klanten de beste klantervaring.

  • Customer experience inspiration
  • CX coaching
  • CX Tools en methodes
  • Upskilling team members
  • Workshop facilitation
  • Customer experience education
Lees meer over Academy

Deze organisaties gingen je voor

Mark Geljon

Klaar om jouw customer experience te boosten?

Mark staat klaar om al je vragen te beantwoorden.