Jouw organisatie wil haar (b-2-b) klanten een betere online ervaring bieden door hen sneller en makkelijker te begeleiden bij het vinden van informatie en het maken van keuzes op jouw website. Je denkt erover een goede product vinder, een handige product calculator of misschien zelfs wel een op Augmented Reality gebaseerde keuzetool te ontwikkelen om je klanten te helpen. Maar hoe bepaal je wat je precies nodig hebt? Met wie? Voor wie? En hoe ga je te werk?
Als dat vragen zijn die jij hebt, meld je nu aan voor onze gratis online masterclass!
Meld je aanJe krijgt een hoop handige tips en richtlijnen voor het ontwikkelen van écht klantgerichte guided selling tools.
Een guided selling tool is een hulpmiddel op je website waarmee vragen beantwoordt worden die klanten hebben en anders wellicht gesteld zouden worden aan een verkoper. Een voorbeeld hiervan is award winnende innovatieve app van Kramp waaraan wij meegewerkt hebben, waarmee het voor klanten makkelijker werd om o.a. het juiste product te vinden en sneller te zien wat er in pakketten zit. Een ander voorbeeld is de material advisor van DSM, een slimme selectietool voor een brede doelgroep van engineers.
Er worden voorbeelden getoond en pragmatische methoden gedeeld. Natuurlijk zullen we ook ruimte houden voor het behandelen van concrete vragen.