Wat leer je in deze training?
Je gaat in deze training aan de slag om de customer experience van jouw organisatie vorm te geven of een stap verder te brengen. Jij kan de aanjager worden van betere customer experiences en daarmee betere bedrijfsresultaten in jouw organisatie! Daarvoor ga je aan de slag met een eigen case, zodat het geleerde direct relevant is in jouw dagelijkse werk.
De training bestaat uit de volgende onderdelen:
De training bestaat daarmee uit vijf sessies die allemaal een dagdeel duren en een introductiemoment en terugkomdag die 2 uur duren. Tussendoor heb je huiswerkopdrachten die je zo veel en zo weinig tijd kunnen kosten als je wilt. Hoe meer je met je eigen case aan de slag gaat, hoe effectiever deze training natuurlijk voor je is!
Geheel online deel te nemen
Gezien de huidige omstandigheden zal deze training online plaatsvinden, maar wel met persoonlijke begeleiding. Het is geen training die je op eigen houtje volgt in de vorm van webinars, maar echte en interactieve training waar genoeg ruimte is voor vragen (ook tussen de sessies door).

Na afloop van de training:
- Ben je in staat een customer experience design traject uit te voeren
- Ken je verschillende methoden uit het CX vakgebied en heb je de ervaring om hiermee te werken
- Heb je echte stappen gezet in je eigen organisatie, omdat je werkt met je eigen case
- Weet je hoe je klantonderzoek uitvoert en klantbehoeften in kaart brengt
- Kun je klantinzichten vertalen naar praktische acties in de praktijk en de effectiviteit van die inzet evaluren
- Sta je te popelen om klantsessies te organiseren en faciliteren met behulp van innovatieve methoden
- Heb je veel geleerd van experts, maar ook van de andere mensen in de trainingen
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor iedereen die een aanjager wil zijn op gebied van customer experience binnen organisaties, maar de handvatten nog niet heeft om dit uitvoerbaar te kunnen maken. Het is een hele praktische training waarbij theorie en opdrachten elkaar afwisselen en waarin je werkt met aan je eigen case.
Onze ervaring
Wij vinden het belangrijk om direct klantinzichten te verkrijgen en te verwerken om zo tot de beste oplossingen te komen. Actieve werkvormen zijn in onze projecten een belangrijke manier om dit te doen, met onze klanten en klanten van onze klanten. Deze specifieke training wordt regelmatig gegeven, ook bij onze grotere klanten waarbij we voor deze training zelfs een maandelijks incompany traject hebben lopen.
Bovendien worden onze trainingen op de populaire opleidingensite Springest.nl positief beoordeeld. Lees de reviews en oordeel zelf!