Verbreed je kennis op het gebied van customer experience

In onze CX Academy bieden we pragmatische, interactieve en bedrijfsgerichte trainingen voor een optimale klantbeleving. Leer hands-on vaardigheden die je direct in de praktijk kunt toepassen.

Incompany trainingen

Boek een incompany training en bied jouw team specifieke handvatten om de customer experience te verbeteren. We richten ons volledig op jouw bedrijf om een vliegende start te creëren voor jouw verbeteringstraject.

  • Al jouw werknemers op één lijn
  • Een training toegespitst op jouw bedrijf
  • Hands-on tips voor directe verbetering
  • Goede nazorg in een terugkom sessie

Ontwikkel jezelf

Boek een plek in een open training om jezelf door te ontwikkelen op professioneel vlak. Doordat je in onze trainingen je eigen casus toepast, leren we je exact hoe je je eigen customer experience boost.

  • Praktische en snel toepasbare vaardigheden
  • Inkijk in de uitdagingen van andere bedrijven
  • Netwerk met andere professionals
  • Volledige focus op jouw eigen casus

Waarom organisaties ons aanraden

GriDD verzorgde bij ons de training Gebruikersonderzoek voor 8 collega’s. De training was een fijne balans tussen theorie en praktijk. Het was erg fijn om tijdens de training te werken vanuit een eigen case, dat maakt het nog concreter. Aan alles was te merken dat onze trainers veel kennis over het onderwerp hadden; voor elke vraag of probleem wisten zij een praktische oplossing.

Tijdens deze training heb ik de basics geleerd over hoe vastlegging van processen en gesprekken ondersteund kunnen worden door visuals. Tijdens deze training zijn handvatten geleverd voor o.a. vormgebruik en kadering van aantekeningen. De trainers zijn enthousiast, toegankelijk en hebben de benodigde kennis om deze training met succes te geven aan trainees.

Vraag een training of workshop op maat aan!
In company of op ons kantoor in Utrecht of Enschede.

Contactformulier
Algemene voorwaarden*

Hulp nodig bij het vinden van de juiste training?

Fleur Elise staat klaar om al je vragen te beantwoorden.