Voor wie is deze training?

Deze training volg je als je je meer wilt verdiepen in hoe jouw doelgroep omgaat met jouw product of dienst, wat hun behoeften zijn en hoe je hierop in kan spelen. Dit is relevant voor marketing en communicatie doeleinden, maar eigenlijk voor iedereen die wil zorgen voor een optimale klantbeleving.

We kunnen ons ook voorstellen dat het waardevol is om met jouw afdeling of team deze training te volgen over jullie klanten, om daarbij met elkaar de discussie aan te gaan en gezamenlijk inzichten in kaart te brengen. Mail ons dan even om de mogelijkheden te bespreken.

Meld je samen met iemand aan voor de training van 27 januari en ontvang 50% korting op de 2e persoon.

Meld je aan

Wat leer je in deze training?

Je gaat in deze training aan de slag om de customer experience van jouw organisatie vorm te geven of een stap verder te brengen. Je leert de theorie van customer journey mapping en gaat zelf aan de slag je eigen customer journey map te maken. In de training werk je met een eigen case, zodat het geleerde direct relevant is in jouw dagelijkse werk.

We stoppen niet bij de customer journey map zelf, maar schenken in het tweede dagdeel aandacht aan hoe je de opgedane inzichten kunt implementeren in jouw organisatie.

Twee GriDD collega's zijn een Customer Journey aan het maken

Resultaat

  • Je hebt geleerd hoe je een customer journey in kaart brengt
  • Je hebt je eigen ingevulde customer journeys
  • Je weet waar de mogelijke kansen liggen om de klantbeleving van je doelgroep te verbeteren
  • Je kunt deze ideeën doorvertalen naar acties om het te implementeren in je organisatie
  • Je bent geïnspireerd over hoe je de customer journey levend houdt in je organisatie en er op dagelijkse basis mee werkt

Programma

Dagdeel 1: Customer journey mapping

In een halve dag leer je de basistheorie rondom customer journeys, maar ga je vooral ook aan de slag met je eigen doelgroepen. Je gaat actief aan het werk en zal op een visuele manier in kaart brengen welke reis jouw klanten maken. Dit is geen training om bij achterover te leunen, maar om je handen uit je mouwen te steken zodat je weggaat met een resultaat dat je direct toe kunt passen.

Dagdeel 2: Implementatie

Deze training gaat verder waar andere trainingen rondom customer journey mapping vaak stoppen. Het tweede dagdeel van deze training gaat namelijk over het implementeren van de customer journey in de organisatie. Je hebt nu in kaart gebracht wat je klant beleeft en ervaart, en natuurlijk ook hoe je hierop in kan spelen. In deze sessie gaan we in op wat dit dan betekent voor de ervaring die je je klant gaat bieden én hoe je dat intern organiseert en meetbaar maakt. Hoe zorg je ervoor dat je de customer journey levend houdt en het als organisatie gaat gebruiken? Ook daar leer je in dit tweede dagdeel meer over.

Afhankelijk van de maatregelen geheel online deel te nemen

Het liefste geven we deze training fysiek, maar afhankelijk van de maatregelen bieden we hem ook online aan, natuurlijk actief en interactief. Het is geen training die je op eigen houtje volgt in de vorm van webinars, maar echte en interactieve training waar genoeg ruimte is voor vragen (ook tussen de sessies door).

Waar en wanneer

  • 9 juni en 21 juni
  • 20 september en 4 oktober
  • 15 november en 29 november

Mochten deze data je niet passen, maar heb je wel interesse? Neem dan contact met ons op.

Ontmoet onze gedreven trainers

Ervaringen

Nicky legt duidelijk de stappen uit en komt met verfrissende inzichten. De workshop is zeker van belang geweest voor mijn organisatie. De workshop is toegankelijk, je kan jezelf uitdagen door zelf met zo veel mogelijk informatie te komen van je doelgroep.

Leuke workshop en een gezellige sfeer! Interessant om te zien en te ervaren hoe je een goede customer journey in beeld brengt. Het heeft ervoor gezorgd dat ik de casus die ik had meegenomen van een andere kant kon bekijken.

Meld je direct aan
Of vraag informatie aan

Training aanvraag formulier

Gerelateerde trainingen