A practical guide to creating real impact through marketing

Een praktijkgericht boek om werkelijk impact te creëren door middel van marketing. Deze marketing aanpak hielp NXP klimmen van een top 20, naar de top 5 positie in de semiconductor industrie.

Bestel in zwart-wit (€12,50) Bestel in kleur (€25,00)

Over dit boek

Marketing is vaak zo veel bullsh*t: er zijn talloze voorbeelden van zakelijke, fantasieloze berichten die de verkeerde mensen, op het verkeerde moment te zien krijgen. Het ontwikkelen en uitvoeren van deze campagnes kost vaak veel geld en energie van capabele mensen, terwijl de effecten onduidelijk zijn. In het beste geval kunnen marketingafdelingen iets zeggen over pageviews of likes op social media, maar de daadwerkelijk bijdrage aan de organisatie is niet bekend. Wij zetten ons in om dit type marketing te bevechten met onze Cut the Bullsh*t Marketing aanpak.

Lees in dit boek alles over onze aanpak die helemaal gericht is op het begrijpen van de mensen waar je je op richt, verbinden met hen op een persoonlijke manier online en in de fysieke ruimte, met een sterke focus op rendement en inkomsten. We delen methoden, inzichten en veel praktijkvoorbeelden vanuit onze brede ervaring in de high-tech industrie om te laten zien wat werkt, wat niet werkt en wat wij al doende geleerd hebben.

Dit boek is geschreven door onze collega’s Mark GeljonJeroen Grit met Sander Arts en geredigeerd door Robert Slagter.

I am a strong believer in ‘applied academic approaches’ that take state of the art methodologies and transform this into practical business tools that generate impact. Cut the Bullsh*t Marketing is a great example of ‘the best of both worlds’ and inspirational for every marketing student.

Vragen over dit boek?

Fleur Elise staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Gerelateerd