The Customer Experience Deck

 29,99 excl. BTW

Creëer customer experience journeys, bouw sitemaps en organiseer brainstormsessies met het Customer Experience Deck! Een praktische methode om inzicht te krijgen in de ervaringen van je klanten.

Het Customer Experience Deck bevat:

  • 15 Touchpoint kaarten
  • 36 Digital touchpoint kaarten
  • 18 Emotion kaarten
  • 10 Activity kaarten
  • 3 Opportunity en trigger kaarten

Uitverkocht

Categorie: Tag:

Ben je op zoek naar een digitale editie?

Voor optimale samenwerking en resultaten raden we je aan om het Customer Experience Deck tijdens live sessies te gebruiken. Echter is dat tegenwoordig niet altijd mogelijk. Vandaar hebben we een digitale editie ontwikkeld van het Customer Experience Deck. Deze digitale editie is te gebruiken via de online whiteboard tool Miro. 

Heb je het Customer Experience Deck gekocht, en wil je toegang tot de digitale editie? Stuur dan een mail naar info@gridd.nl. We geven je dan zo spoedig mogelijk toegang.

Ontdek meer rondom dit onderwerp

Customer-journey-mapping-Uitgelicht

De kracht van customer journey mapping

De kracht van customer journey mapping is dat het visualiseren van klantinteracties met jouw bedrijf je richting geeft welke touchpoints te verbeteren om echt impact te hebben. Lees hier meer over wat...
202101 GriDD – CX Deck promofoto 7

The Customer Experience Deck

Creëer customer experience journeys, bouw sitemaps en organiseer brainstormsessies met het Customer Experience Deck! Een praktische methode om inzicht te krijgen in de ervaringen van je klanten. Het C...
Photo by Chang Duong on Unsplash

Training: Gebruikersonderzoek opzetten

Door een gebruikersonderzoek op te zetten en uit te voeren kom je te weten wat er speelt bij je klanten & gebruikers. Wil jij dat ook leren? Dat kan in deze training!

Andere suggesties…

  • Customer journey mapping en implementatie training

     599,00 excl. BTW

    In deze online training breng je in kaart hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of dienst tegen komen en (zouden moeten) ervaren. Visualiseer de stappen en weet hoe en waar in de customer journey kansen liggen en je de klantbeleving kunt optimaliseren. Daarnaast leer hoe je deze kansen en inzichten vertaald naar acties zodat je kan in je organisatie aan de slag kan met de implementatie en daadwerkelijke verbetering van de customer experience.

  • Bizz Draw app

    Wil jij snel op een whiteboard of in notities een snel icoon kunnen tekenen om informatie te verduidelijken maar weet je niet goed hoe je dat zou moeten doen?

    Onze Bizz Draw webapp heeft een visuele bibliotheek vol met voorbeelden, tips & tutorials om het zelf te leren!

    [button color="accent-color" hover_text_color_override="#fff" size="large" url="mailto:app@gridd.nl" text="Neem contact op voor toegang tot deze handige tool!" color_override=""]
  • Bizz Story app

    Heb jij een goed verhaal om te delen, maar geen idee hoe je het moet vertellen? Gebruik dan onze mobiele app Bizz Story!

    Gebaseerd op het doel van je verhaal, het type verhaal of de karakteristieken van je publiek, selecteert Bizz Story een storyline die helpt om jouw verhaal structuur te geven.

    [button color="accent-color" hover_text_color_override="#fff" size="large" url="mailto:app@gridd.nl" text="Neem contact op voor toegang tot deze tool!" color_override=""]