Breng gemakkelijk de klantreis van jouw doelgroepen in kaart.

Customer journeys beschrijven het pad van opeenvolgende stappen en interacties die een klant doorloopt met een bedrijf, product en/of dienst. Dit canvas helpt de journey te definiƫren die klanten ervaren met je organisatie. Zodat je kansen ziet om hun ervaring te verbeteren.

Hoe gebruik je dit visuele canvas?

Dit canvas helpt je stapsgewijs jouw eigen customer journey te maken vanuit het perspectief van je klant. Je creƫert inzicht in hoe klanten de interactie met je organisatie ervaren. Het neemt je mee langs de vragen waar klanten mee kunnen zitten en helpt je gericht inspelen op hun wensen. Een handig template waarmee je gemakkelijk aan de slag kan.

Wat kan je met dit canvas?

  • Biedt inzicht in vragen waar klanten en gebruikers tegenaan lopen
  • Het kan gebruikt worden om het ontwerp te evalueren en het ontwerp van een product of service te verbeteren
  • Helpt je te begrijpen hoe je klanten werken en hoe hun wereld eruit ziet, zodat je effectieve customer experiences kunt ontwerpen
  • Verbetert klantgericht denken en helpt om mogelijkheden te herkennen

Download het Customer Journey Canvas
Zin om met dit canvas aan de slag te gaan? Vul je e-mail adres in en wij sturen hem naar je op!

Wil jij ook je klantbeleving dat beetje extra geven?

Fleur Elise staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Gerelateerd