Voor wie is deze workshop?

Deze scenario planning workshop is in-company te boeken voor teams of afdelingen van organisaties die samen tot een gezamenlijk beeld willen komen van hun toekomstige klantervaring. Geredeneerd vanuit het klant perspectief.

Wat doe je in deze workshop?

Dit is een sessie die je samen met mensen uit je organisatie doet. Dit kan met een team, maar ook met mensen uit verschillende teams. Je bent actief bezig en gebruikt echt het collectieve brein van de experts in je organisatie.

In de workshop staat de behoefte van de klant centraal. Wat verwachten zij in de toekomst van jullie organisatie? In de workshop kom je tot een gezamenlijk beeld van de customer experience die je klanten verwachten en hoe je deze samen kunt realiseren. Het is een inspirerende sessie, zonder de pragmatiek uit het oog te verliezen!

Resultaat

  • Je vergroot het blikveld van je eigen organisatie, want de buitenwereld heeft veel invloed
  • Je maakt een speculatieve toekomst expliciet en bedenkt daarmee behapbare scenarios
  • Je probeert te voorspellen wat mogelijke klantbehoeften zijn
  • Je brengt in kaart wat de gevolgen voor je customer dedicated organisatie zijn als je in (toekomstige) klantbehoeften wil kunnen voorzien
  • Je stelt prioriteiten

Deze training is alleen in-company te boeken

Deze training geven we aan teams of afdelingen van organisaties die samen tot een gezamenlijk beeld te komen van hun customer experience. Interesse? Neem contact met ons op voor meer informatie.

Ontmoet onze gedreven trainers

Vraag meer informatie aan
En ontdek hoe deze workshop jouw organisatie kan helpen

Training aanvraag formulier

Gerelateerde trainingen