Stageopdracht customer experience

Wil jij je verdiepen in alle aspecten van goede (digitale) customer experience en ons helpen die van GriDD te verbeteren?

Het centraal zetten van de mens wordt in de wereld steeds belangrijker. Naast dat wij vanuit GriDD de Customer Experience (CX) van onze klanten onder de loep nemen en verbeteren door de mens centraal te stellen, willen we ook onze CX voor eigen klanten zo goed mogelijk neerzetten. 

Daarom zijn we op zoek naar iemand die ons kan helpen om de customer experience zoals die nu geboden wordt in kaart brengen:  

  • Wat is belangrijk in het bieden van een goede customer experience?
  • Hoe wordt binnen GriDD met klanten omgegaan? 
  • Wat zijn de “moments of truth” die de klantervaring bepalen?
  • Wat gebeurt er op die momenten?
  • Hoe zouden we binnen GriDD willen hoe die momenten verlopen? 

Daarbij hoort natuurlijk een advies over wat moet gebeuren om dat ideaalbeeld te bereiken.  

Ons voorstel voor deze opdracht  is dus om te kijken naar hoe het centraal stellen van de mens in huidige methoden, technieken en processen van GriDD aan bod komt en waar dit te verbeteren is. Bij ons ben je als student onderdeel van het team en formuleren we graag gezamenlijk een project voor je dat aansluit bij jouw leerdoelen en meerwaarde heeft in onze organisatie.  

De context

GriDD gelooft dat customer experience meer is dan een fraaie website: de manier van communiceren met klanten, hoe je de telefoon opneemt, hoe je kantoor er uitziet, met welke partners je samenwerkt, de manier waarop je nieuwe klanten benaderd, de manier waarop je met klachten omgaat, alles bepaalt de ervaring van je klanten. In het kader van practice what you preach wil GriDD daarom de klantbeleving rond haar eigen projecten (en acquisitie) analyseren en verbeteren. En daar hebben we jou bij nodig! 

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar een stagiair die, vooral vanuit onze locatie in Utrecht helpt, maar ook meekijkt met projectcommunicatie en meetings. We zijn op zoek naar een slimme aanpakker, een student die zijn/haar handen uit de mouwen steekt, niet afwachtend is, die pragmatisch is en leuk is om mee samen te werken. 

We denken dat deze opdracht heel goed past bij een goede en enthousiaste HBO of WO student die op dit moment bezig is aan een relevante opleiding en geïnteresseerd is in het centraal stellen van de mens tijdens het ontwerpen en ontwikkelen van nieuwe producten en processen.  

Specifiek kijken we uit naar een student die ondernemend en (pro)actief is, zelfstandig kan werken, goede Nederlandse en Engelse schrijf- en taalvaardigheid heeft en ervaring wil opdoen in het bedrijfsleven. Een pragmatische, analytische inslag en visueel kunnen denken zijn een pré! 

Wat wij bieden

We zijn een bedrijf waar iedereen werkt vanuit zijn eigen enthousiasme en waar een open en gezellige sfeer hangt. We bieden ervaring in een echte werkomgeving, waar contact met klanten plaatsvindt en waar je een verandering in gang kunt zetten en de manier waarop we werken echt kan beïnvloeden.

Bekijk video's van onze collega's, partners en klanten over GriDD
Lees meer over ons

Lijkt deze opdracht  je interessant en ben je op zoek naar een leuke organisatie om ervaring op te doen? We horen graag van je!

Als je naar aanleiding van deze beschrijving nog vragen of opmerkingen hebt dan mag je die stellen aan Koen of Nicky. Direct solliciteren voor deze opdracht kan natuurlijk ook!

Solliciteer nu