Laura van ’t Hul

Consultant

Laura van ’t Hul is consultant bij GriDD. Zij heeft de masters Communication Studies en Educational Science & Technology aan de Universiteit Twente afgerond. Laura is geïnteresseerd in hoe mensen leren en zich gedragen in een digitale omgeving. Zij vindt het leuk om problemen te doorgronden, onderzoek met gebruikers te doen en creatief te denken om zo met een passende oplossing de klantbeleving te verbeteren.

In haar vrije tijd spreekt zij graag af met vrienden en doet ze aan waterpolo. De zomer is haar favoriete seizoen omdat er dan weer buiten gezwommen kan worden. Daarnaast is Laura graag op reis en is ze gek op mooie boekenwinkels en bibliotheken. Vaak neemt ze vanaf haar reisbestemmingen een Engelstalige roman mee als souvenir.

Connect

0612282311

Waar is Laura ook mee bezig?

Humor in CX-uitgelicht

Het leuke van humor in customer experience

Wat doet humor voor je customer experience? En hoe kan je humor gebruiken om je klant die verrassende ervaring te bezorgen? Laura zet in dit artikel tips en inzichten over het gebruik van humor voor e...
Photo by Chang Duong on Unsplash

Training: Gebruikersonderzoek opzetten

Door een gebruikersonderzoek op te zetten en uit te voeren kom je te weten wat er speelt bij je klanten & gebruikers. Wil jij dat ook leren? Dat kan in deze training!

Heb je iedereen ontmoet?

Meet the team