GriDD is dé customer experience design company, opgericht op basis van de belangrijke vraag: hoe stel je de klant centraal?
Sinds 2008 combineren we kennis over mens en techniek om organisaties te adviseren en ondersteunen met het leveren van een excellente klantervaring. Altijd met professionele scherpte, humor, ingenieus ontwerp en creativiteit. Al jaren werken we samen om het leven van klanten beter, efficiënter en leuker te maken!
Onze visie
Steeds meer organisaties zien het belang van het bieden van een excellente customer experience. Ze werken aan NPS-scores en klanttevredenheid om klanten te winnen en behouden voor een positieve business impact. Echter, veel organisaties halen hun ambities niet. Hoe dicht je de kloof tussen CX ambitie en realisatie?
Goede CX is alleen mogelijk met echte Customer Dedication. Dit betekent toewijding om diepe empathische relaties met je klanten op te bouwen op hun eigen voorwaarden. Het vereist continu observeren, luisteren, en inleven in de wereld van je klant. Op alle niveaus in je organisatie. Het is essentieel om voortdurend te testen en onderzoeken zodat je de klantervaring kan optimaliseren.
Weet je klanten te raken en zet je je daar als organisatie écht voor de volle 100% voor in? Dan houd je je organisatie concurrerend, relevant en groeiend. Zonder Customer Dedication, geen excellente customer experience.
Services
CX Leadership
Geef richting aan je visie, strategie, waarde proposities voor je klanten en de transformatie die in jouw organisatie noodzakelijk is. GriDD adviseert, ondersteunt en kan werk uit handen nemen waar nodig.
CX Vision and strategy
Customer value proposition design
CX organisation transformation
CX Architecture
Leer je klant kennen, meet impact, weet welke ervaringen ze nodig hebben en bedenk hoe je klantsucces kan managen. GriDD helpt de tactieken bepalen voor een klantgerichte organisatie.
Know your customer
Experience tactics
Customer success management
CX Creation
Creëer geweldige klantervaringen op basis van je strategie en een duidelijke architectuur door touchpoints te verbeteren, content te ontwerpen en continu met gebruikers te valideren. GriDD biedt pragmatische hulp en inventieve oplossingen!
Touchpoint improvement design
Design and structuring of content
Customer feedback & business impact management
Klaar voor Customer dedication?
GriDD biedt een slimme manier om aan de slag te gaan. Durf je uitgedaagd te worden op een pragmatische manier om échte klanttoewijding te bereiken in jouw organisatie?
Stap 1? Deelnemen aan de Customer Experience & Dedication Quick Scan. Onze scan brengt op snelle en gedegen wijze de klantstrategie en -tactieken van jouw organisatie in kaart. Daarmee krijg je grip op wat al goed werkt en waar nog verbeterstappen te zetten zijn – zowel quick fixes als algemene verbeteringen. Het is dé manier om te bepalen wat de juiste plannen en acties zijn om te activeren op weg naar excellente klantervaringen en een customer dedicated organisatie.
Benieuwd?
Het team
Wij werken samen met partners
Wij werken graag samen. Samen met de klant, samen in ons team maar ook samen met partners. Organisaties of personen met aanvullende expertises betrekken we graag bij onze projecten om een klant zo goed mogelijk vooruit te helpen. We kijken naar wat onze klanten nodig hebben en zoeken daar de juiste mensen bij, ook als deze buiten onze organisatie te vinden zijn.
Zie jij mooie mogelijkheden om samen te werken?