Zet de ontwikkeling van je medewerkers centraal voor goede klantervaringen

Zorg voor een wendbare organisatie en vaardige medewerkers in crisistijd

Als een tijd aantoont hoe belangrijk het is om een wendbare en flexibele organisatie te hebben, dan is het nu. De inventiviteit, creativiteit en hardwerkende mindset van de mensen in je organisatie is waarop je in deze tijden kunt bouwen. Tegelijkertijd vraag je nieuwe kennis- en vaardigheden van ze om mee te kunnen in de crisisversie van je producten en dienstverlening.

Door hierbij stil te taan en dit te faciliteren zorg je dat ad hoc oplossingen niet zomaar de revue passeren, maar dat je er blijvende successen van maakt.

Leren en ontwikkelen in organisatie

Hoe zorg je voor wendbare en vaardige medewerkers?

1. Investeer in trainingsmogelijkheden

Als organisatie kun je alleen maar goed je klanten helpen als je medewerkers ook vaardig zijn en weten wat ze moeten doen. Echt klantgericht zijn als organisatie levert je veel op: onderzoek wijst uit dat organisaties met een goede klantbeleving, ook wel customer experience, 60% meer winstgevend zijn.

Opleiden van je medewerkers is een snel te realiseren en goede stap om te investeren in je customer experience. Wij bieden:

  • laagdrempelige, online trainingen die in dagdelen te volgen zijn
  • die je medewerkers in staat stellen om écht toegewijd aan de klant, oftewel customer dedicated, te zijn.

Wat zijn de voordelen van GriDD trainingen?

Zelf aan de slag met eigen case

Zodat leren écht verankert in de praktijk van alledag.

Volledig online

Maar in connectie met een echte trainer die beschikbaar is voor vragen en meedenken.

Op afstand leren

Perfect passend gemaakt voor leren op afstand en gedeeltelijk zelf in te richten zodat het past in elke werkweek.

2. Ontwikkel intern een capability academy

Verzilver de kennis- en talentontwikkeling van deze tijd door beschikbare kennis binnen de organisatie overdraagbaar en schaalbaar te maken. Ontwikkel deze kennis tot bijvoorbeeld gestandaardiseerde trainingen, masterclasses voor intern gebruik of zelfs tot (kennis)producten voor je klanten. Zo behoud je de kennis en ervaring die in je organisatie zit op de lange termijn, of kan je juist nu optimaal profiteren van die beschikbare kennis.

Wij helpen je graag om dit op te zetten. Wij kunnen je:

  • ondersteunen je in de ontwikkeling van de strategie voor het opzetten van een capability academy
  • maar bieden ook hands on hulp bij het opzetten van trainingen en begeleiden van je medewerkers zodat ze dit zelf goed kunnen.

Wat zijn de voordelen van onze aanpak?

We helpen je het zelf te doen

Train de trainer, helpen je met de juiste tools, handvatten voor het organiseren van sessies.

Gebruiken wat er al in huis is

Gebruik maken van de jarenlange, specifieke kennis en ervaringen die je zelf in huis hebt.

Juiste blik

Helpen je te richten op de kennis en vaardigheden die echt aansluiten bij de behoeften van jouw organisatie en strategie.

Meer weten over hoe je CX kan verbeteren door leren centraal te zetten?           Neem contact op

Wellicht is dit ook interessant voor je

Overheidsinitiatief: NL leer door

De overheid ziet ook de noodzaak voor kennisontwikkeling en stelt het crisispakket ‘NL leert door’ in werking. Met de tijdelijke subsidieregeling NL leert door met inzet van online scholing kunnen mensen kosteloze online scholingsactiviteiten volgen om zich bij te scholen. Deze scholing kan ondersteunend zijn bij het ontwikkelen van (nieuwe) vaardigheden voor het huidige werk of om beter gekwalificeerd te worden voor de invulling van andere taken. Een extra reden om eens goed te kijken naar hoe je medewerkers en jouw organisatie gebaat zijn bij kennisontwikkeling.

Als je wilt sparren over dit onderwerp, ik praat graag met je verder!

Nicky Meijer

Consultant

Nicky Meijer is consultant en manager CX Academy bij GriDD. Zij is gedreven om professionals en organisaties te ondersteunen met (complexe) customer experience vraagstukken en elke vorm van persoonlijke ontwikkeling.

Meer inspiratie rondom leren & ontwikkeling

Customer-Journey-Workshop

Customer journey mapping en implementatie training

In deze training breng je in kaart hoe jouw klanten in hun klantreis jouw product of dienst tegen komen en (zouden moeten) ervaren. Visualiseer de stappen en weet hoe en waar in de customer journey ka...
Photo by Chang Duong on Unsplash

Training: Gebruikersonderzoek opzetten

Door een gebruikersonderzoek op te zetten en uit te voeren kom je te weten wat er speelt bij je klanten & gebruikers. Wil jij dat ook leren? Dat kan in deze training!