Krijg snel inzicht in de ervaringen van je klanten met het CX deck.

Creëer customer experience journeys, bouw sitemaps en organiseer brainstormsessies met het Customer Experience Deck! Een praktische methode om inzicht te krijgen in de ervaringen van je klanten.

The Customer Experience Deck

What's in the box?

Het Customer Experience Deck bevat:

  • 15 Touchpoint kaarten
  • 36 Digital touchpoint kaarten
  • 18 Emotion kaarten
  • 10 Activity kaarten
  • 3 Opportunity en trigger kaarten

 

Diederik vertelt hoe je het CX deck gebruikt

The Customer Experience Deck in Miro

Ben je op zoek naar een digitale editie?

Voor optimale samenwerking en resultaten raden we je aan om het Customer Experience Deck tijdens live sessies te gebruiken. Echter is dat tegenwoordig niet altijd mogelijk. Vandaar hebben we een digitale editie ontwikkeld van het Customer Experience Deck. Deze digitale editie is te gebruiken via de online whiteboard tool Miro.Heb je het Customer Experience Deck gekocht, en wil je toegang tot de digitale editie? Stuur dan een mail naar info@gridd.nl. We geven je dan zo spoedig mogelijk toegang

Mark Geljon

Interesse in het CX deck? Neem vooral contact op!

Mark staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Gerelateerde producten