Onderwerpen
Digital strategy
User research & validation
User experience design
Information architecture
Storytelling for change
Story architecture & design
Auteur
Show All
GriDD
Mark Geljon
Jeroen Grit
Robert Slagter
Koen Terra
Nicky Meijer
Patrick Kerling
Diederik van de Heg
Bram de Jongh
Laura van 't Hul
Persona 101

Wat zijn personas en waarom gebruiken we ze?

28 september, 2020
Als je de klant echt centraal wil stellen, is het belangrijk dat je je strategie en communicatie ook echt op hen richt. Zorg dat je er constant bij pakt wat hun behoeften en doelen zijn, zodat je daarop in kan springen. Goede personas opstellen helpt je hierbij.
Nicky Meijer
GrIDD – Blogpost Mark MVA

Van Minimum Viable Product naar Minimum Viable Audience

24 juli, 2020
Het ontwikkelen van nieuwe diensten is een proces waar veel bedrijven wel eens in vast komen te zitten. De belangrijkste valkuil die te overwinnen is de overschakeling van een product focus, naar een audience focus. Maar hoe bereik je dat? Mark deelt zijn tips en ervaringen.
Mark Geljon
CX ambition versus reality uitgelicht

De belofte van Customer Experience: Ambitie vs. Realiteit

23 juni, 2020
Tussen de ambitie en de realiteit van Customer Experience design zit een flink verschil. In dit artikel tonen we met een aantal voorbeelden het verschil tussen ambitie en realiteit aan, en delen we onze visie hoe je je ambitie wel realiteit kan laten worden.
Jeroen Grit
remote user research-uitgelicht

5 Tips voor remote gebruiksonderzoek

2 april, 2020
Gebruiksonderzoek kan je ook erg goed online doen. In dit artikel lees je tips hoe je remote gebruiksonderzoek succesvol kan opzetten en uitvoeren!
Laura van 't Hul