In dit artikel bespreken Jeroen Grit en Robert Slagterwaarom een goede organisatie-brede klantbeleving strategie nodig is, wat daarbij belangrijk is en hoe je daadwerkelijk zorgt voor een optimale klantervaring voor jouw organisatie!
In a recent project in Eindhoven called “Experience the Vestdijk” we developed a new way to manage participation in infrastructure projects using innovative participatory principles and Virtual Reality in collaboration with Witteveen+Bos. This approach...
Al 10 jaar helpen we onze klanten om hun doelen te bereiken. Al 10 jaar mensgerichte passie en technisch vernuft. Al 10 jaar hard werken en veel lachen. Al 10 jaar...
During their World IA Day talk, Joost Schrickx and Mark Geljon explain how website design can learn from more traditional crafts such as screenwriting. Joost Schrickx is...
How to connect with clients, employees and leaders in todays cluttered, complex world? Use these storytelling principles to overcome information-struggles and contribute to a 'better world'...
IoT and wearables have a huge potential to enable the lives of people with disabilities. It is well known that these technologies provide us with many opportunities. All...
De klant is koning. Daar is iedereen het wel over eens. Maar wie is je klant, wat willen zij met jouw product of dienst en hoe gebruiken ze het nu? Dat zijn vragen waarin vaak aannames...
Recentelijk bezocht ik Kopenhagen voor een project, ik raakte nog gekker op Scandinavisch design. Na weer eens verliefd te staren naar Deense stoelen, huishoudelijke producten en...
In de B2B-markt hebben marketeers over het algemeen een achterstand: het kan lastig zijn om de beoogde doelgroep te bereiken. De werkwijze, het product, de achtergrond: de context...