Wat is het verschil tussen CX en marketing?

Nu tijd om écht te na te denken en stappen te zetten om je klantbehoeften beter in kaart te brengen en strategie te ontwikkelen? Wij helpen je!

Wat is het verschil tussen CX en marketing?

De grens tussen Marketing en Customer Experience (CX) is een interessant vraagstuk. In hoeverre houdt Marketing zich met CX bezig en hoe kan CX Marketing gebruiken om de klantbeleving te optimaliseren?

We gaan tijdens deze sessie graag de discussie aan waar de grens tussen Marketing en CX ligt en hoe dit van toepassing is op jouw organisatie.

Onze collega Fleur Elise zal de discussie leiden. Ze heeft een achtergrond in marketing met een master in Marketing Management en heeft marketing rollen in verschillende organisaties vervuld. Graag gaat ze het gesprek aan hoe de marketingafdelingen omgaan met de behoefte van de klant en het punt waar CX het verschil kan gaan maken.

Meld je nu aan!

In deze kennissessie delen wij onze kennis op het gebied van hoe een organisatie kan excelleren op gebied van CX. We gaan graag samen het gesprek in waarbij we de tijd nemen om vragen te beantwoorden of je op weg te helpen.

Wanneer: Deze sessie keert regelmatig terug. Geef je interesse aan en we laten je weten wanneer de volgende is!
Tijd: 16.00u tot 17.00u
Kosten: gratis

Meer weten? Neem vooral contact op!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.