Kennissessie 25 maart: Wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

Nu tijd om écht te na te denken en stappen te zetten om je klantbehoeften beter in kaart te brengen en strategie te ontwikkelen? Wij helpen je!

Kennissessie: wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

Het zijn spannende en verontrustende tijden. De gezamenlijke strijd tegen het coronavirus heeft ons allemaal aan huis gekluisterd. Het betekent ook dat we ineens op een hele andere manier werken dan normaal. Soms is het zelfs zo dat we een deel van ons gewone werk nu niet uit kunnen voeren. Tegelijkertijd komt daardoor ook ruimte om echt eens na te denken over dingen waar je normaal gesproken in de waan van alledag misschien niet aan toe komt!

Eén van die dingen is je klantgerichte strategie. Je klant zo goed mogelijk kunnen helpen is heel belangrijk om als organisatie succesvol te zijn. Hoewel 81,% procent van organisaties vindt dat een goede klantervaring een concurrentievoordeel oplevert, is het slechts bij 14,4% een cruciaal onderdeel van de organisatiestrategie. Tijd dus om daar verandering in te brengen!

Nu is een goed moment om (weer) eens even stil te staan bij wie je klanten zijn en wat zij nodig hebben. Misschien in het kader van de corona maatregelen, maar misschien ook gewoon omdat je daar eigenlijk nog nooit de tijd voor genomen hebt en je eigenlijk wil dat het een belangrijker onderdeel van je strategie vormt.

In deze kennissessie delen wij onze kennis op het gebied van het in kaart brengen van klantbehoeften. Ook delen we een visueel persona canvas waarmee je direct aan de slag kan. Niet alleen maar zenden: we nemen ook tijd om vragen te beantwoorden of je op weg te helpen.

Meld je nu aan!

In deze kennissessie delen wij onze kennis op het gebied van het in kaart brengen van klantbehoeften. Ook delen we een visueel persona canvas waarmee je direct aan de slag kan. Niet alleen maar zenden: we nemen ook tijd om vragen te beantwoorden of je op weg te helpen.

Wanneer: woensdag 25 maart
Tijd: 10.00u tot 11.00u
Kosten: gratis

Bij aanmelding krijg je direct een bevestiging per e-mail met daarin een link naar de online omgeving!

Meer weten? Neem vooral contact op!

Nicky Meijer

Manager CX Academy

Nicky Meijer is consultant en manager CX Academy bij GriDD. Zij is gedreven om professionals en organisaties te ondersteunen met (complexe) customer experience vraagstukken en elke vorm van persoonlijke ontwikkeling.