Wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

Nu tijd om écht te na te denken en stappen te zetten om je klantbehoeften beter in kaart te brengen en strategie te ontwikkelen? Wij helpen je!

Wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

We zijn halverwege het jaar. Een goed moment dus om te kijken naar het komende half jaar. Hoe zorg jij voor een goede CX? Eén van die dingen die daarbij van belang is, is je klantgerichte strategie.

Daarvoor is het goed om (weer) eens even stil te staan bij wie je klanten zijn en wat zij nodig hebben. Misschien in het kader van de afgelopen maanden, maar misschien ook gewoon omdat je daar eigenlijk nog nooit de tijd voor genomen hebt en je eigenlijk wil dat het een belangrijker onderdeel van je strategie vormt.

Je klant zo goed mogelijk kunnen helpen is heel belangrijk om als organisatie succesvol te zijn. Hoewel 81,% procent van organisaties vindt dat een goede klantervaring een concurrentievoordeel oplevert, is het slechts bij 14,4% een cruciaal onderdeel van de organisatiestrategie. Tijd dus om daar verandering in te brengen!

Meld je nu aan!

In deze kennissessie delen wij onze kennis op het gebied van het in kaart brengen van klantbehoeften. Ook delen we een visueel persona canvas waarmee je direct aan de slag kan. Niet alleen maar zenden: we nemen ook tijd om vragen te beantwoorden of je op weg te helpen.

Wanneer: donderdag 30 juli
Tijd: 16.00u tot 17.00u
Kosten: gratis

Bij aanmelding krijg je direct een bevestiging per e-mail met daarin een link naar de online omgeving!

Meer weten? Neem vooral contact op!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.

Bizz-Draw-Basis

Training Bizz Draw – Zakelijk tekenen

In twee dagdelen leren we je hoe je visuals effectief kunt inzetten in een zakelijke setting. Tijdens het eerste dagdeel laten we je de basis van “visueel notuleren” ervaren. Aan het eind van deze mid...
Bizz-Draw-Basis

Training Bizz Draw – Zakelijk tekenen

In twee dagdelen leren we je hoe je visuals effectief kunt inzetten in een zakelijke setting. Tijdens het eerste dagdeel laten we je de basis van “visueel notuleren” ervaren. Aan het eind van deze mid...
Bizz-Draw-Basis

Training Bizz Draw – Zakelijk tekenen

In twee dagdelen leren we je hoe je visuals effectief kunt inzetten in een zakelijke setting. Tijdens het eerste dagdeel laten we je de basis van “visueel notuleren” ervaren. Aan het eind van deze mid...