De CX design podcast

Customer Dedication is essentieel voor bedrijven om een goede customer experience te leveren. In de CX design podcast van GriDD verkennen we de aspecten van Customer Dedication en zijn verschijningsvormen. We bespreken de laatste trends en actuele kennis over CX met regelmatig nieuwe afleveringen.

 

Categorie: Tag:

GriDD Podcast

Luister hier naar de GriDD Customer Experience Design podcast. Met de laatste trends en actuele kennis over CX en regelmatig nieuwe afleveringen.

Customer Dedication: de CX design podcast

Bij GriDD geloven we dat customer dedication essentieel is voor bedrijven om excellente customer experiences te kunnen leveren. In deze podcast reeks gaan we op reis in dit domein en verkennen we de aspecten van customer dedication en zijn verschijningsvormen.

Hier vind je een overzicht van alle afleveringen!

Aflevering 5 – In 4 stappen naar je Customer Experience Battleplan

Deze podcast is een registratie van de talk die Mark gaf op het TRIMM online event met als thema ‘Digital transformation at lightspeed’. De titel van de talk is: Hoe creëer je een klantgedreven ‘battleplan’ in deze tijd?

Aflevering 4 – De belofte van Customer Experience: Ambitie vs realiteit

Jeroen Grit en Mark Geljon van GriDD gaan in gesprek over de ambitie van Customer Experience. waarom is er een gat tussen ambitie en realiteit en waar gaat dat mis? Hoe kan dat voorkomen worden en welke voorbeelden zien we in onze praktijk voorbij komen?

Aflevering 3 – CX tools: Minimum Viable Audience

In deze aflevering gaan Mark en Bram in op het concept an de Minimum Viable Audience. We verkennen hoe dit concept zich verhoudt tot andere manieren van ontwikkelen van producten en diensten en geven een framework om dit aan te pakken. Dit framework is ook beschikbaar als canvas, stuur een e-mail naar mark@gridd.nl om dit te ontvangen.

Aflevering 2 – Gissen is missen: Customer Experience measurements

Bram en Mark van GriDD gaan in deze aflevering in gesprek over het meten van Customer Experience. Er zijn veel verschillende gedachten en ideeën over hoe je dat zou kunnen doen en wat het effect daarvan is. Hoe doe je dat op een goede manier en hoe stel je het meetbaar en praktisch op?

Aflevering 1 – 20 jaar klantgerichtheid, hoe nu verder met CX?

In deze aflevering kijken we terug op 20 jaar klantgerichtheid in business en wat er nu anders is dan voorheen. We staan stil bij de 3 redenen waarom bedrijven niet verder komen in het bereiken van een goede Customer Experience. GriDD deelt kansen voor het verbeteren van Customer Experience vanuit onze ervaringen.

Laat jouw voicemessage achter!

Wil jij feedback geven over de GriDD podcast of heb je goede ideeën? Laat dan een voicemessage achter zodat we die in de volgende podcast kunnen bespreken.

Of wil je verder praten over één van de onderwerpen? Neem dan contact op met Mark of Bram. Of met allebei, dat mag natuurlijk ook!

Contactpersonen

Mark Geljon

Managing partner

Mark Geljon is een ervaren story architect en ondernemer actief op het snijvlak van nieuwe ontwikkelingen. Volgens hem heb je om impact te creëren een balans nodig tussen de content van het verhaal, de technieken die het verhaal overbrengen en de persoonlijke connectie met de spreker.

Bram de Jongh

Consultant

Bram de Jongh is story architect en houdt zich bezig met het neerzetten van verhalen voor organisaties. Hij heeft een achtergrond in interdisciplinaire studies en ruimtelijk ordening, maar ontwikkelde een passie voor film-maken en websites.