Kennissessie 1 april: Hoe kun je zorgen dat je op aankomende veranderingen in de wereld voorbereid bent?

De huidige situatie maakt duidelijk hoe belangrijk het is als organisatie om flexibel en innovatief te zijn. Hoe bereid jij je voor op de toekomst?

Kennissessie: Hoe kun zorgen dat je op aankomende veranderingen in de wereld voorbereid bent?

Met z’n allen strijden we tegen het corona virus. Het zijn daarmee verontrustende en spannende tijden, zowel in de persoonlijke sfeer als zakelijk. Er wordt veel van mensen gevraagd.  Echter, door de genomen maatregelen wordt het ook duidelijk hoe belangrijk flexibiliteit en aanpassingsvermogen in je werk is. Ook wordt duidelijk dat het impact heeft op customer experiences. Het zou mooi zijn als we nieuwe situaties zouden kunnen voorspellen, dan kun je er strategie op maken en je erop voorbereiden. In deze veranderende wereld is dat enorm belangrijk, anders loop je zó achter of ben je altijd alleen maar brandjes aan het blussen. In deze kennissessie gaan we hier eens over nadenken!

Hoe kun je je voorbereiden op onduidelijke, mogelijke en toekomstige veranderingen als organisatie?  Dat is de centrale vraag in deze kennissessie.  We gaan gezamenlijk brainstormen over de toekomst en hoe dit een impact kan hebben op ons werk.

  • Welke trends zien we?
  • Wat gaat er gebeuren met de maatregelen rondom de strijd tegen corona en hoe heeft dit impact?
  • Wat voor behoeften hebben mensen in die speculatieve toekomsten?
  • Hoe kun je erover nadenken in te springen op veranderende behoeften?

Meld je nu aan!

We zullen de sessie voorbereiden en wat trends belichten die wij zien. Verder vertrouwen we op het collectieve brain van de groep. De brainstorm maken we expliciet door gebruik te maken van digitale tools en een interactieve werkvorm. Als de groep erg groot is splitsen we wellicht tussendoor even op in kleinere groepjes!

Wanneer: woensdag 1 april
Tijd: 10.00u tot 11.00u
Kosten: gratis

Meer weten? Neem vooral contact op!

Nicky Meijer

Manager CX Academy

Nicky Meijer is consultant en manager CX Academy bij GriDD. Zij is gedreven om professionals en organisaties te ondersteunen met (complexe) customer experience vraagstukken en elke vorm van persoonlijke ontwikkeling.