Wekelijkse kennissessie op donderdag: Met z’n allen thuiswerken maar toch een goede klantervaring bieden, hoe dan?

Hoe zorg je ervoor dat je, ondanks dat iedereen thuis werkt, toch de juiste klantervaring blijven bieden? Laten we met elkaar online ervaringen uitwisselen!

Hoe zorg je voor optimale klantervaringen en klantinteractie terwijl iedereen in je organisatie vanuit huis werkt: ervaringen delen!

Het corona virus heeft een enorme impact op ons leven. We maken ons zorgen over onze gezondheid en die van anderen en over wat we nog kunnen verwachten in de toekomst. Ook staat het zakelijke leven op zijn kop en dat vergt veel van iedereen.

Door de genomen maatregelen werken de meeste mensen vanuit huis, maar daardoor hebben we weinig tot geen face to face contact. Een hele verandering, in omgang met elkaar binnen de organisatie maar zeker ook als het gaat om het onderhouden van contact met klanten, workshops en co-creatie. We organiseren de komende weken een aantal online sessies om kennis te delen en om ervaringen, learnings en good practices uit te wisselen!

Het coronavirus vereist voor velen een andere manier van werken. Wat zijn best practices voor thuiswerken én nog steeds effectief je werk kunnen doen? Daar gaan we het over hebben in deze sessie!

  • Hoe zorgen ervoor dat we, ondanks suboptimale omstandigheden in de organisatie, toch de gewenste klantervaring blijven bieden?
  • Hoe gaat iedereen om met het feit dat we elkaar niet meer face to face spreken?
  • Hoe kunnen we de learnings van deze situatie onderdeel maken van de toekomst en wat leert deze reflectie ons?

Elke donderdag van 15.00u tot 16.00u zullen we de komende tijd een gratis kennissessie organiseren rondom dit thema.

Meld je nu aan voor de volgende sessie!

De komende tijd willen we wekelijks ervaringen uitwisselen. Geef bij je aanmelding alsjeblieft aan bij welke sessies je aanwezig wil zijn.

Meer weten of intern organiseren?
Neem vooral contact op!

Nicky Meijer

Manager CX Academy

Nicky Meijer is consultant en manager CX Academy bij GriDD. Zij is gedreven om professionals en organisaties te ondersteunen met (complexe) customer experience vraagstukken en elke vorm van persoonlijke ontwikkeling.