Human Centered Process Design Canvas

Loop je vast in het ontwerp van je business proces? Dit canvas biedt overzicht en structuur om niet alleen jou, maar ook je klanten en medewerkers verder te helpen.

 

Tool

Human Centered Process Design Canvas

Dit canvas helpt bij het ontwerpen van effectieve bedrijfsprocessen die zowel op je klanten, als de betrokken medewerkers gericht zijn.

Hoe gebruik je dit visuele canvas?

Het canvas helpt je stapsgewijs om je proces in te richten. Je kan dit canvas bijvoorbeeld ook erg goed gebruiken in sessies met stakeholders, of wanneer je met hen afstemming wilt bereiken over processen.

Wat kan je met dit canvas?

  • Creëert een proces dat klantgericht en zakelijk gedreven is. Daarnaast creëer je met dit canvas een goede fit met de medewerkers die bij het proces betrokken zijn.
  • Biedt overzicht op één pagina van de belangrijkste elementen van het bedrijfsproces.

Vraag dit canvas aan

Zin om met dit canvas aan de slag te gaan? Vul je e-mail adres in en wij sturen hem naar je op!

Klaar om je eigen human centered process te ontwerpen?

Wil je support om met dit canvas aan de slag te gaan? Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek met Nicky. Zij is onze canvas-goeroe en is altijd enthousiast om je op weg te helpen hoe je deze tool kan gebruiken!

Stuur een mailtjeIk bel liever!

Wellicht is dit ook handig voor je?

Onze academy biedt je veel verschillende tools en trainingen die je helpen om je klantervaring te verbeteren. Browse verder, of lees een case of blog als inspiratie.

_Minimum viable audience – Bewerkt_1

Minimum Viable Audience Canvas

Dit canvas helpt je om te denken in termen van je doelgroep en hun behoeften. Hiermee zijn klanten betrokken en is het product gegarandeerd waardevol voor ze.  
Photo by Chang Duong on Unsplash

Training: Gebruikersonderzoek opzetten

Door een gebruikersonderzoek op te zetten en uit te voeren kom je te weten wat er speelt bij je klanten & gebruikers. Wil jij dat ook leren? Dat kan in deze training!