Hoe meet je de effectiviteit van je digitale CX?

Nu tijd om écht te na te denken en stappen te zetten om je klantbehoeften beter in kaart te brengen en strategie te ontwikkelen? Wij helpen je!

Hoe meet je de effectiviteit van je digitale CX?

Het meten van Customer Experience (CX) is een topic waar menig bedrijf zich mee bezig houdt. Het is een zogeheten ‘black box’. Customer Experience is extreem belangrijk binnen een bedrijf, maar hoe meet je dat? Wat is het precies? Daar zoomen we tijdens deze sessie graag wat dieper op in.

De vraag die tijdens deze sessie centraal staat is hoe we de effectiviteit van CX inzichtelijker kunnen maken. Wat is het effect van alle maatregelen die we gedaan hebben op het vlak van Customer Experience en hoe kunnen we deze door de tijd heen observeren? Een andere aspect wat hierbij van belang is gaat over de belofte van CX en de waarde die CX jouw bedrijf biedt.

Tijdens deze kennis sessie gaan we graag in op de verschillende benaderingen over hoe je het resultaat van CX zou kunnen meten. Graag gaan we ook in op jouw visie over dit onderwerp en denken we graag mee over eventuele stappen die jouw bedrijf hierin kan zetten.

Meld je nu aan!

In deze kennissessie delen wij onze kennis op het gebied van hoe een organisatie kan excelleren op gebied van CX. We gaan graag samen het gesprek in waarbij we de tijd nemen om vragen te beantwoorden of je op weg te helpen.

Wanneer: Deze sessie keert regelmatig terug. Geef je interesse aan en we laten je weten wanneer de volgende is!
Tijd: 16.00u tot 17.00u
Kosten: gratis

Meer weten? Neem vooral contact op!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.