Een klantgedreven battleplan voor de nieuwe normale wereld

Nu tijd om écht te na te denken en stappen te zetten om je klantbehoeften beter in kaart te brengen en strategie te ontwikkelen? Wij helpen je!

 Een klantgedreven battleplan voor de nieuwe normale wereld

De wereld is aan het veranderen en iedereen is op zoek naar het nieuwe normaal. Organisaties zien uitdagingen, maar ook kansen om sterk te staan en klanten te helpen. Wat leren we uit deze tijden? Hoe zorg je voor een klantgericht en pragmatisch battleplan voor de nieuwe wereld?

Mark deelde methoden en technieken voor een CX Battleplan tijdens het gratis online event Digital Transformation at Lightspeed! Hij ging in op vergeten vragen rondom het klantgericht opereren in tijden van crisis: hoe houden we de klant als focus als we ook ons bedrijf overeind moeten houden? Was je niet bij deze sessie: niet getreurd, we zorgen ervoor dat iedereen mee kan doen!

Na een korte introductie ga jij in deze sessie veel horen en leren uit de praktijk. Deel je eigen ervaringen en leer van ervaringen van anderen. We doorlopen de vier belangrijke speerpunten van de CX Battleplan Methode en je hoort van elkaar hoe iedereen daar invulling aan geeft. Als inspiratie voor de operationalisatie van jouw eigen battleplan!

Meld je nu aan!

We zullen de sessie voorbereiden en hosten. Verder vertrouwen we op het collectieve brain van de groep. De brainstorm maken we expliciet door gebruik te maken van digitale tools en een interactieve werkvorm. Als de groep erg groot is splitsen we wellicht tussendoor even op in kleinere groepjes!

Wanneer: woensdag 2 september
Tijd: 16.00u tot 17.00u
Kosten: gratis

Bij aanmelding krijg je direct een bevestiging per e-mail met daarin een link naar de online omgeving!

Meer weten? Neem vooral contact op!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.