Digital Marketing Training

 1.265,00 excl. BTW

Deze training biedt je praktische inzichten en handvatten om jouw digitale tactieken (nog) effectiever te maken. Het doel van de training is om jouw digitale strategie effectief om te zetten in een goed digital marketing plan.

Hoe maak je klantbehoeften inzichtelijk en hoe vertaal je dit naar heldere richtinggevende instrumenten? Hoe ga je om met de spanning tussen wat de klanten willen en waar het bedrijf naartoe gaat? Hoe hou je alle meningen en feedback overzichtelijk en hoe laat je dit bijdragen aan een betere digitale presence? En specifiek, hoe doe je dat in een business-to-business setting? Daar gaat het over in deze tweedaagse training Digital Marketing.

Wat leer je in deze training?

In deze training leer je om de laatste digitale methodieken toe te passen om te komen tot een effectieve Digital Marketing strategie- en actieplan. Dit plan helpt je om je eigen koers te bepalen voor jouw digitale activiteiten los van techniek of wat de ‘guru’s’ zeggen. Gewoon nuchter kijken naar de twee belangrijkste krachten die jouw tactiek zouden moeten bepalen: klantbehoeften en bedrijfsdoelen.

We delen graag onze methodes en good practices met je. Daarnaast ga je zelf actief aan de slag om ervoor te zorgen dat je met praktische handvatten direct het geleerde toe kan passen. De training wordt gegeven door ervaren professionals, en is daarmee nuttig voor iedere professional die digitaal succesvol wil zijn.

Na afloop van de training:

  • Beschik je over je eigen persoonlijke plan voor succesvolle digital marketing in B2B.
  • Heb je helder hoe je verbinding maakt tussen verschillende instrumenten voor digital marketing.
  • Is het duidelijk hoe je jouw instrumenten omzet in effectief handelen.
  • Weet je waar de mogelijke valkuilen zitten in je digitale marketing.

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is nuttig voor iedereen die in een business-to-business setting succesvol wil zijn met digitale activiteiten van hun organisatie of team. In het bijzonder is deze training nuttig voor professionals binnen bedrijven die aan de vooravond staan voor een step-up in hun digitale activiteit en/of die meer focus aan klant engagement willen geven.

Trainers

Jeroen Grit

Managing partner

Mark Geljon

Managing partner

Inge Nahuis

Consultant

Onze ervaring

Deze training is al vaak gegeven met goede resultaten, zowel in Nederland als in het buitenland. Wij hebben jarenlange ervaring met digitale marketing in een business-to-business setting en rekenen tot onze klanten o.a. Philips Lighting, Atmel Semiconductors en Universiteit Twente. Het Philips Lighting website redesign project waaraan wij hebben meegewerkt, heeft de 2015 Web Marketing Association Webaward in de categorie: B2B Standard of Excellence gewonnen.

Onze Jeroen Grit en Mark Geljon publiceerden ook het boek ‘Cut The Bullsh*t Marketing’ met partner Sander Arts. Dit is een praktische gids voor elke marketeer die gedreven is om echt impact te creeren. De Cut The Bullsh*it Marketing approach gaat over het begrijpen van de mensen die je aan wilt spreken, met hen op een persoonlijke manier zowel digitaal als fysiek verbinden en een sterke focus op rendement van investering en omzet.
Klinkt goed?  In de Medium Collection: Cut The Bullsh*t Marketing kun je ook online artikelen lezen van de auteurs.

Bovendien worden onze trainingen op de populaire opleidingensite Springest.nl positief beoordeeld. Lees de reviews en oordeel zelf!

Ontdek meer rondom dit onderwerp

Case-PhilipsLightingRedesign-UitgelichteImage-01

Philips Lighting

Philips Lighting wilde een volgende stap zetten op digitaal gebied, de huidige website voldeed niet aan de eisen van gebruikers en ondersteunde de organisatie-ambities niet. Met een zeer ambitieuze pl...
Cut-The-Bullsht-Marketing

Cut The Bullsh*t Marketing

Een praktijkgericht boek om werkelijk impact te creëren door middel van marketing. Deze marketing aanpak hielp NXP klimmen van een top 20, naar de top 5 positie in de semiconductor industrie. Beste...

Waar en wanneer

  • Als een datum bekend is zal dat hier zichtbaar zijn.

Deze training vindt regelmatig plaats. Soms bepalen we data in overleg met deelnemers, dus als je interesse hebt, laat dan van je horen middels het contactformulier onder ‘meer informatie’.

Om de training door te laten gaan zijn minimaal vijf deelnemers nodig. Je hoort daarom uiterlijk twee weken voor de trainingsdatum of de training doorgaat. Zo niet, dan vinden we daarvoor samen een oplossing. De voertaal van de training is Nederlands, tenzij er een Engelstalige deelnemer is en dan zal de training in het Engels gegeven worden.

Ook kunnen we een training inhouse bij jouw organisatie te organiseren, vraag naar de mogelijkheden.

Onze trainingen vinden plaats in Utrecht of Enschede. Beide locaties zijn goed bereikbaar met de auto en het openbaar vervoer.

Praktische zaken

  • De training heeft een tijdsinvestering van twee dagen (met minimaal een week ertussen) en mogelijk wat huiswerk.
  • Trainingsdagen starten om 09.30 uur en eindigen om 16.30 uur.
  • Tussen de trainingsdagen door en tot twee weken na de laatste trainingsdag is er mogelijkheid tot coaching mocht je in de praktijk tegen zaken aanlopen die in de training behandeld zijn.
  • De groep bestaat uit 6 tot 12 personen.
  • De investering is €1.265,- per persoon, exclusief BTW en inclusief koffie, thee, snacks en lekkere lunch.
  • Na afloop ontvang je een certificaat van deelname.

Meer informatie

Heb je  vragen of opmerkingen over deze training? Aarzel dan niet om contact op te nemen middels het contactformulier.

Wij staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en denken graag met je mee!