Cut The Bullsh*t Marketing

 12,40 25,00 excl. BTW

Een praktijkgericht boek om werkelijk impact te creëren door middel van marketing. Deze marketing aanpak hielp NXP klimmen van een top 20, naar de top 5 positie in de semiconductor industrie.

Bestel het nu!

Wissen

Cut the Bullsh*t Marketing: A practical guide to creating real impact through marketing

Marketing is vaak zo veel bullsh*t: er zijn talloze voorbeelden van zakelijke, fantasieloze berichten die de verkeerde mensen, op het verkeerde moment te zien krijgen. Het ontwikkelen en uitvoeren van deze campagnes kost vaak veel geld en energie van capabele mensen, terwijl de effecten onduidelijk zijn. In het beste geval kunnen marketingafdelingen iets zeggen over pageviews of likes op social media, maar de daadwerkelijk bijdrage aan de organisatie is niet bekend. Wij zetten ons in om dit type marketing te bevechten met onze Cut the Bullsh*t Marketing aanpak.

Lees in dit boek alles over onze aanpak die helemaal gericht is op het begrijpen van de mensen waar je je op richt, verbinden met hen op een persoonlijke manier online en in de fysieke ruimte, met een sterke focus op rendement en inkomsten. We delen methoden, inzichten en veel praktijkvoorbeelden vanuit onze brede ervaring in de high-tech industrie om te laten zien wat werkt,  wat niet werkt en wat wij al doende geleerd hebben.

Dit boek is geschreven door onze collega’s Mark Geljon, Jeroen Grit met Sander Arts en geredigeerd door Robert Slagter.

“This book reflects the essence of what I feel is important when building a company: Engage with your customers and generate revenue and ROI. I believe that anyone involved in B2B or B2C marketing should pick up this book. It will help marketers focus on what matters in large companies, and on what customers truly value. This book will help you become a better professional with a stronger connection into the board room. The authors of this book have proven their impact in Philips and NXP and I have personally seen the strong results of their approach.
Cut the Bullsh*t Marketing covers state-of-the-art marketing techniques that are clear and concise in language and very actionable, without the hyperbole we often see in today’s ineffective marketing. The book highlights the importance of clearly identifying and communicating with customers, having a clear, easy-to-understand vision for marketing programs, developing integrated marketing campaigns that include a wide variety of marketing tools and channels and many other topics that will resonate with leaders in marketing. Finally, this is book is all about creating and tracking the right KPIs. Sander, Mark and Jeroen did a great job in bringing this together in a no bullsh*t way, making it a valuable tool for more effectiveness in your daily business.”

Frans van HoutenCEO, Royal Philips

“I am a strong believer in ‘applied academic approaches’ that take state of the art methodologies and transform this into practical business tools that generate impact. Cut the Bullsh*t Marketing is a great example of ‘the best of both worlds’ and inspirational for every marketing student.”

Baba ShivProfessor of Marketing, Stanford University

“My Core belief is that an organization should have “Customer focused; passion to win” at the center of its strategy. At NXP, Sander and his team translated this belief into a marketing approach that generated brand value, increased brand reputation, connected NXP to many new customers, improved NXP’s pipeline of projects and increased sales taking NXP from a top 20 player in the semiconductor industry to become one of the top 5. All readers, whether they work in marketing departments or as business leaders will find much to stimulate their thinking in this book. The authors clearly explain why cutting the bullsh*t in marketing reaps benefits for companies. Every marketer should have this philosophy. The book combines storytelling and strong UX approach with practical tools, that will resonate with every professional that wants to create impact.”

Rick ClemmerPresident & CEO, NXP

Het boek in de media

Er verschijnen regelmatig inhoudelijke artikelen van de auteurs in de media of op online platformen en we zijn ook te volgen op social media natuurlijk!

Artikel Financieel Dagblad

Medium.com publications

Volg ons op Instagram

Specificaties

Wij doen ons best dit boek binnen 5 werkdagen te leveren. Lees onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.

  • Paperback: 178 pagina’s
  • Uitgever: CreateSpace Independent Publishing Platform (26 May 2017)
  • Taal: Engels
  • ISBN-10: 1543049036
  • ISBN-13: 978-1543049039
  • Product afmetingen : 21 x 1.1 x 15.2 cm

Meer informatie

Heb je vragen of opmerkingen over dit boek? Aarzel dan niet om contact op te nemen middels het contactformulier.

Wij staan altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en denken graag met je mee!