0

Winkelmand

Fleur Elise MullerGeen onderdeel van een categorieLaura van 't HulNieuws

Komend half jaar zijn alle Customer Experience trainingen online te volgen bij GriDD

Komend half jaar zijn alle Customer Experience trainingen online te volgen bij GriDD

By Laura van ’t Hul | 30/10/2020

Online een training op het gebied van Customer Experience volgen? Dat kan bij GriDD! Voor in ieder geval komend half jaar vinden onze open trainingen digitaal plaats. Komende tijd is het dus gewoon mogelijk om bij ons een toffe training te volgen op het gebied van CX. In deze blog lees je welke trainingen je kunt volgen, wat er aangepast is om dit online mogelijk te maken en waarom bij GriDD een training volgen een goed idee is.

Wat biedt de GriDD CX Academy mij?

GriDD is op een missie om de CX van bedrijven te verbeteren en medewerkers daarin op te leiden. In onze academy vind je zowel betaalde als gratis trainingen, tools en events. Daarmee kun je snel, laagdrempelig en vooral praktijkgericht aan de slag! Het is belangrijk dat je kennis maar vooral ook vaardigheden op doet die je direct kunt vertalen naar de praktijk. Dat is dan ook het belangrijkste onderdeel in onze trainingen: je gaat dingen doen die relevant zijn voor jou! Je werkt aan je eigen case of binnen je eigen context zodat je in de tijd dat je training volgt, eigenlijk ook meteen zinnig aan het werk bent.

Hoe gaat online training volgen?

Onze trainingen zijn nu volledig digitaal, maar niet getreurd: je zit niet achter een computer alleen maar naar een pratende expert te kijken. Je gaat nog steeds actief aan de slag! Met behulp van samenwerkingssoftware Miro kunnen we visueel en tegelijkertijd samenwerken aan opdrachten in onze handige visuele templates. Ook blijven de groepen klein, de begeleiding persoonlijk en is er veel interactie met andere deelnemers. Training volgen is namelijk ook gewoon leuk (ook online)!

Interactieve training met online methoden bij GriDD customer experience.

Met onze online werkvormen blijft het interactief, praktisch en vooral leuk!

Dit is de trainingskalender van komend half jaar

Onze trainingsagenda is weer behoorlijk goed gevuld! Hieronder vind je welke trainingen je kunt volgen en wanneer ze van start gaan.

Training
Moment 1
Moment 2
Moment 3
Training co-creatie met klanten
Lees meer
3 dec 25 feb 22 apr
Training effective storytelling
Lees meer
11 nov & 18 nov 17 feb & 24 feb 14 apr & 21 apr
Training gebruikersonderzoek opzetten
Lees meer
17 jan 9 feb 2 mrt & 25 mrt 1 jun & 17 jun
Customer journey mapping en implementie training
Lees meer
28 jan & 4 feb 9 mrt & 18 mrt 11 mei & 20 mei
Bizz Draw – Zakelijk tekenen
Lees meer
20 jan & 10 feb 24 mrt & 7 apr 19 mrt & 11 mrt
Pitch workshop
Lees meer
9 dec 19 jan 12 mei
CX proeftraining: persona creatie 101
Lees meer
10 dec 14 jan En ook: 4 feb, 4 mrt, 8 apr & 6 mei, 3 jun
Customer experience course
Lees meer
11 feb, 16 feb, 23 feb, 11 mrt,  23 mrt, 6 apr, 15 apr

Komt een moment voor jou niet zo goed uit, maar neem je graag deel? Laat het vooral weten, we bepalen soms ook met deelnemers welk moment voor hen het beste uitkomt. Zo valt er altijd een mouw aan te passen.

Eerst even aftasten? Schrijf je in voor onze gratis persona creatie training

Soms wil je het liefst eerst even kennismaken met een organisatie en de manier waarop zij werken voordat je investeert in het doen van een training. Volg daarom een proeftraining!

Meld je aan

Interesse in een van de trainingen?

Heb je interesse in een van de trainingen en wil je meer weten? Of heb je een leervraag waarover je graag eens met iemand wilt sparren. Dan ben je bij Fleur Elise aan het juiste adres!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.

Ontdek meer rondom dit onderwerp

Persona 101

Gratis CX training: Persona creatie 101

Wil jij aan de slag om klantervaringen te verbeteren voor jouw organisatie maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? GriDD heeft veel trainingen en workshops die je daarbij kunnen helpen. Maar...
_Customer journey template – Bewerkt_1

Customer Journey Canvas

Breng gemakkelijk de klantreis van jouw doelgroepen in kaart. Wat zijn hun wensen? Hun typische geluksmomenten, of juist pijnpunten, in de interactie met jouw bedrijf? Dit canvas helpt gericht in te s...