0

Winkelmand

Customer experienceFeaturedInformation architectureNicky Meijer

Gratis online kennissessies om iedereen voor het komende half jaar te inspireren en motiveren op gebied van een goede klantervaring

Gratis online kennissessies om iedereen voor het komende half jaar te inspireren en motiveren op gebied van een goede klantervaring

Door Fleur Elise Muller | 17/07/2020

We zijn nu halverwege het jaar, waarbij het een goed moment is om afgelopen periode te evalueren en een blik te schetsen op jouw doelen voor komend half jaar. De huidige omstandigheden hebben ervoor gezorgd dat er wellicht een nieuwe aanpak nodig was en veel zaken in het bedrijf geherstructureerd moesten worden. Zijn in deze heroverwegingen ook alle stakeholders meegenomen en is er gekeken vanuit het perspectief van de klant? Ben je als bedrijf nog steeds relevant voor je klant of zou je je propositie iets kunnen verscherpen?

Waar ligt voor jou de grens om je volledig op je klant te focussen, waarbij je rekening houdt met hún voorkeuren? Of wil je wellicht iets dichter bij je product blijven, om de waarde van je product juist te verkondigen naar je klant toe? Wat levert een goede klantervaring jouw bedrijf nou op? Zou je hier nog meer uit kunnen halen?

Tijdens deze Summer Sessions nemen we jou graag mee in een vernieuwde visie voor jouw bedrijfsaanpak voor het komende half jaar, waarbij we inzoomen op verschillende onderwerpen. Hiervoor hebben we een aantal mooie sessies gepland staan!

GriDD summer sessions

Summer Session: Ben jij al voorbereid op de veranderingen waar jouw bedrijf mee te maken gaat krijgen?

Donderdag 23 juli 16:00

Welke trends spelen er het aankomende half jaar en hoe goed ben jij als organisatie hierop voorbereid? Ben je flexibel en innovatief genoeg om je hierop te kunnen aanpassen?

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Summer Session: Wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

Donderdag 30 juli 16:00

Nu is een goed moment om (weer) eens even stil te staan bij wie je klanten zijn en wat zij nodig hebben. Wij helpen je!

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Summer Session: Wat is het verschil tussen Customer Experience en marketing?

Donderdag 6 augustus 16:00

De grens tussen marketing en CX is een interessant vraagstuk. In hoeverre houdt marketing zich met CX bezig en hoe kan CX marketing gebruiken om de klantbeleving te optimaliseren? We gaan graag de discussie aan tijdens deze sessie waar de grens tussen marketing en CX ligt en hoe dit van toepassing is op jouw organisatie.

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Summer Session: Hoe meet je de effectiviteit van je digitale CX?

Donderdag 20 augustus 16:00

Het meten van Customer Experience (CX) is een topic waar menig bedrijf zich mee bezig houdt. Het is een zogeheten ‘black box’. Customer Experience is extreem belangrijk binnen een bedrijf, maar hoe meet je dat? Wat is het precies? Daar zoomen we tijdens deze sessie graag wat dieper op in.

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Summer Session: Een klantgedreven battleplan voor de nieuwe normale wereld

Woensdag 2 september 16:00

De wereld is aan het veranderen en iedereen is op zoek naar het nieuwe normaal. In het afgelopen half jaar zagen organisaties uitdagingen, maar ook kansen om sterk te staan en klanten te helpen. Wat kunnen we van het afgelopen half jaar leren en hoe gaan we het komende half jaar tegemoet?

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Verder praten?

Ook aan de slag met kennisontwikkeling? Ik denk graag samen met jou mee over hoe Customer Experience het komende half jaar een rol krijgt in jouw organisatie!

Fleur Elise Muller

Consultant

Fleur Elise Muller is consultant bij GriDD. Ze is commercieel, creatief en ziet kansen in organisaties. Met haar achtergrond in Marketing Management en sales is zij gedreven om beiden professies te helpen om te excelleren in Customer Experience. Ze heeft een passie voor storytelling en strategie en wil in de customer journey elk touchpoint bijzonder maken.

Ontdek meer rondom dit onderwerp

2018-02-24 17.02.40 vierkant meetup

Customer Experience Talks Utrecht

Customer experience Talks is een meetup over customer experience! Deze meetup vindt regelmatig plaats in de event space van GriDD, met steeds nieuwe thema’s.
Picture 1

Training Co-creatie met je klanten

Als je de klant centraal stelt, wat is er dan mooier dan om ideeën voor nieuwe producten of diensten te ontwikkelen in co-creatie met je klant? Wanneer er op basis van een kans of uitdaging in de cust...