GriDD is jarig, 12 jaar alweer. Dat brengt wat wijsheid met zich mee. Net als elk jaar vinden we het leuk om op ludieke wijze invulling te geven aan onze verjaardag. Dit jaar willen we graag samen met jou een artikel schrijven over wat nou echt essentieel is voor een goede CX (in deze tijd). Denk je mee?
Wat zijn jouw tips of uitdagingen?
De komende maand verzamelen we jouw tips om een excellente klantervaring te bieden. Zo kunnen we inzichten en good practices uit de praktijk bundelen om te delen met het vakgebied. Op die manier kan iedereen die geïnteresseerd is in customer experience ervan leren en er zijn voordeel mee kan doen! Als je wilt, delen we je gouden tip met jouw naam en bedrijf erbij.
Van de tips & challenges wordt een artikel geschreven dat aangeboden wordt op een gerenommeerd platform en ook zal verschijnen op deze website. Ook zullen we in een nieuwe podcast aflevering er aandacht aan besteden.
Daarom hebben we twee vragen voor je:
Wat is jouw gouden tip op het gebied van CX?
Wat is jouw CX challenge?
Leuk, maar what’s in it for me?
Als je een challenge instuurt, dan zullen we in een artikel en in onze podcast antwoord geven op een aantal van jullie uitdagingen. Daarnaast denken we natuurlijk altijd graag gratis en vrijblijvend met je mee in een korte videocall over je challenge als je dat wilt!
Als je een tip instuurt creëert dat mooie zichtbaarheid voor jou en je organisatie als CX-experts, zonder dat je er verder veel voor hoeft te doen. Bovendien help je er een ander misschien mee, en dat is ook gewoon goede karma in deze tijd!
Stuur je tip of challenge in!
Zo enthousiast dat je meteen wil sparren over jouw challenge?
Natuurlijk help ik je graag vooruit. Juist schakelen tussen de grote strategie en pragmatische, snelle oplossingen is iets waarvan ik blij word. Neem dus vooral contact met me op voor een vrijblijvend gesprek!

Mark Geljon
Managing partner
Mark Geljon is een ervaren story architect en ondernemer actief op het snijvlak van nieuwe ontwikkelingen. Volgens hem heb je om impact te creëren een balans nodig tussen de content van het verhaal, de technieken die het verhaal overbrengen en de persoonlijke connectie met de spreker.