0

Winkelmand

Customer experienceDigital strategyGriDDMark Geljon

Cracking CX: wat zijn jouw tips & challenges?

Cracking CX: wat zijn jouw tips & challenges?

By Mark Geljon | 22/05/2020

GriDD is jarig, 12 jaar alweer. Dat brengt wat wijsheid met zich mee. Net als elk jaar vinden we het leuk om op ludieke wijze invulling te geven aan onze verjaardag. Dit jaar willen we graag samen met jou een artikel schrijven over wat nou echt essentieel is voor een goede CX (in deze tijd). Denk je mee?

Wat zijn jouw tips of uitdagingen?

De komende maand verzamelen we jouw tips om een excellente klantervaring te bieden. Zo kunnen we inzichten en good practices uit de praktijk bundelen om te delen met het vakgebied. Op die manier kan iedereen die geïnteresseerd is in customer experience ervan leren en er zijn voordeel mee kan doen! Als je wilt, delen we je gouden tip met jouw naam en bedrijf erbij.

Van de tips & challenges wordt een artikel geschreven dat aangeboden wordt op een gerenommeerd platform en ook zal verschijnen op deze website. Ook zullen we in een nieuwe podcast aflevering er aandacht aan besteden.

Daarom hebben we twee vragen voor je:

Wat is jouw gouden tip op het gebied van CX?

Wat is jouw CX challenge?

Leuk, maar what’s in it for me?

Als je een challenge instuurt, dan zullen we in een artikel en in onze podcast antwoord geven op een aantal van jullie uitdagingen. Daarnaast denken we natuurlijk altijd graag gratis en vrijblijvend met je mee in een korte videocall over je challenge als je dat wilt!

Als je een tip instuurt creëert dat mooie zichtbaarheid voor jou en je organisatie als CX-experts, zonder dat je er verder veel voor hoeft te doen. Bovendien help je er een ander misschien mee, en dat is ook gewoon goede karma in deze tijd!

Stuur je tip of challenge in!

Je naam (verplicht)

Je e-mailadres (verplicht)

Functie

Organisatie

Wat is jouw gouden tip voor goede CX?

Wat is jouw grootste challenge op het gebied van CX?

Ik vind het leuk en ben akkoord dat mijn input met mijn naam, rol en werkgever gepubliceerd wordt in een artikel over optimale CX.Ik zou graag vrijblijvend met een GriDD expert willen sparren over CXIk meld me graag aan voor de nieuwsbrief van GriDD om regelmatig CX inspiratie te ontvangen

Zo enthousiast dat je meteen wil sparren over jouw challenge?

Natuurlijk help ik je graag vooruit. Juist schakelen tussen de grote strategie en pragmatische, snelle oplossingen is iets waarvan ik blij word. Neem dus vooral contact met me op voor een vrijblijvend gesprek!

Mark Geljon

Managing partner

Mark Geljon is een ervaren story architect en ondernemer actief op het snijvlak van nieuwe ontwikkelingen. Volgens hem heb je om impact te creëren een balans nodig tussen de content van het verhaal, de technieken die het verhaal overbrengen en de persoonlijke connectie met de spreker.

Ontdek meer rondom dit onderwerp

Persona 101

Wat zijn personas en waarom gebruiken we ze?

Als je de klant echt centraal wil stellen, is het belangrijk dat je je strategie en communicatie ook echt op hen richt. Zorg dat je er constant bij pakt wat hun behoeften en doelen zijn, zodat je daar...
kramp-uitgelicht

Kramp

Lees meer over hoe GriDD Kramp heeft geholpen met de ontwikkeling van een nieuwe innovatieve app die hun klant echt helpt en de positie van Kramp als digitale marktleider versterkt.
Bizz-Draw-Basis

Training Bizz Draw – Zakelijk tekenen

In twee dagdelen leren we je hoe je visuals effectief kunt inzetten in een zakelijke setting. Tijdens het eerste dagdeel laten we je de basis van “visueel notuleren” ervaren. Aan het eind van deze mid...