0

Winkelmand

Customer experienceFeaturedInformation architectureNicky Meijer

Gratis online kennissessies om iedereen in deze roerige tijd wat te ondersteunen en inspireren

Gratis online kennissessies om iedereen in deze roerige tijd wat te ondersteunen en inspireren

Door Nicky Meijer | 17/03/2020

Het coronavirus heeft de halve wereld in zijn macht. Van de start in China en een volledige lock down in Spanje tot het thuiswerken in Nederland: we merken allemaal de impact van het virus, vrezen voor onze gezondheid en die van anderen en het ontregelt onze samenleving op een hele vervelende manier. Zakelijk gezien zorgt het ervoor dat mensen thuis werken, anders werken en soms ook heel veel minder werken. Een verandering ten opzichte van normaal. Nieuw voor velen en spannende tijden. Het kan echter ook leiden tot innovaties op gebied van samenwerken en we kunnen er enorm veel van leren.

Misschien heb je wat extra hulp nodig om een sessie met 10 mensen ineens digitaal te doen? Heb je ineens een open agenda en zou je wat aan je kennisontwikkeling willen doen? Of is er nu tijd om nu eens te gaan zitten voor je nieuwe strategie of aanpak?

In deze tijden willen we je ondersteunen en inspireren. Daarom hebben we een aantal mooie online gratis kennissessies gepland de komende tijd!

Kennisessie: Met z’n allen thuiswerken maar toch een goede klantervaring bieden, hoe dan?

vrijdag 20 maart, donderdag 26 maart en donderdag 2 april

Laptop in home

Het coronavirus vereist voor velen een andere manier van werken. Wat zijn best practices voor thuiswerken én nog steeds effectief je werk kunnen doen? Daar gaan we het over hebben in deze sessie! We delen kennis en verzamelen ervaringen.

Omdat je natuurlijk elke week weer nieuwe dingen leert om op te reflecteren, doen we dit de komende tijd regelmatig.

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Kennissessie: wat hebben jouw klanten nodig en hoe breng je dat in kaart?

woensdag 25 maart

Onderzoek van NTT wijst uit dat hoewel 81,% procent van organisaties vindt dat een goede klantervaring een concurrentievoordeel oplevert, het slechts bij 14,4% een cruciaal onderdeel van de organisatiestrategie is. En een ‘klant’ is natuurlijk een heel ruim begrip: dit kan net zo goed de burger, je leerlingen of je medewerker zijn! Het is altijd een goede tijd dus om aandacht te besteden aan in kaart brengen wie je klant is en wat hij/zij nodig heeft, maar wellicht nu al helemaal!

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Kennissessie: Hoe kun je zorgen dat je op aankomende veranderingen in de wereld voorbereid bent?

woensdag 1 april

Hoe kun je je voorbereiden op onduidelijke, mogelijke en toekomstige veranderingen als organisatie?  Dat is de centrale vraag in deze kennissessie. Op dit moment weten we nog niet hoe de komende maanden gaan zijn, maar we kunnen wel scenarios bedenken. In deze sessie delen we met je hoe je kunt speculeren over de toekomst om het mogelijk te maken je daar (zakelijk) op voor te bereiden. We gaan gezamenlijk brainstormen over de toekomst en hoe dit een impact kan hebben op ons werk.

Meer leren en aanmelden voor deze gratis kennissessie

Zorg goed voor jezelf en elkaar!

Samen zitten we in een onzekere tijd in de strijd tegen het corona virus en is het belangrijk dat we goed naar elkaar omkijken. Op zakelijk vlak moeten we improviseren in hoe we ons werk inrichten. Deze noodzaak om ons aan te passen en te veranderen, biedt ons ook kansen voor innovatie en nieuwe ontwikkelingen. Als je nu tijd hebt om nieuwe dingen te doen en vooruit te denken: neem die dan. Daarmee help je jezelf, je organisatie en daarmee misschien ook wel de economie vooruit.

Wij helpen je graag.

Verder praten?

Ook aan de slag met kennisontwikkeling ten tijde van corona? Heb je een ideeënmachine nodig die je helpt bedenken hoe jouw medewerkers hun tijd zinvol kunnen besteden nu ze minder werk hebben? Ik denk graag mee!

Nicky Meijer

Consultant

Nicky Meijer is consultant en manager CX Academy bij GriDD. Zij is gedreven om professionals en organisaties te ondersteunen met (complexe) customer experience vraagstukken en elke vorm van persoonlijke ontwikkeling.

Ontdek meer rondom dit onderwerp

2018-02-24 17.02.40 vierkant meetup

Customer Experience Talks Utrecht

Customer experience Talks is een meetup over customer experience! Deze meetup vindt regelmatig plaats in de event space van GriDD, met steeds nieuwe thema’s.
Picture 1

Training Co-creatie met je klanten

Als je de klant centraal stelt, wat is er dan mooier dan om ideeën voor nieuwe producten of diensten te ontwikkelen in co-creatie met je klant? Wanneer er op basis van een kans of uitdaging in de cust...