0

Winkelmand

Story architecture & design

De kracht van beeld – Bekijk de video!

Visuele content is een van de oudste vormen van content, maar juist nu weer belangrijker dan ooit. Beeld is een extreem krachtige manier van informatie overbrengen, vele malen krachtiger dan andere vormen. Om dit concreet te maken: 65 procent van de mensen zijn beelddenkers en maar liefst 90 procent van de informatie die naar het brein wordt getransporteerd, is visueel. Het is dus niet gek dat landing pages met video resulteren in een hogere conversie en dat slechts 20 procent van de tekst op een internetpagina gelezen wordt.

Bij GriDD geloven we hier heel erg in en zetten we beeld in om informatie effectief over te brengen. GriDD creëert bijvoorbeeld storylines voor visuele verhalen zoals video’s, cartoons,  infographics, slidedecks of animaties die samen met onze partners gerealiseerd worden. Het bereiken van de gewenste impact staat daarbij centraal, waarbij de inhoud leidend is boven de vorm. Beeld is daarmee een essentieel onderdeel van je contentstrategie.

Presentatie tijdens het Lectric Trend Event op 10 mei

Tijdens het Lectric Trend Event op 10 mei vertelde Mark Geljon over de kracht van beeld als onderdeel van je contentstrategie. Bekijk deze presentatie terug in onderstaande video.

Meer doen met de kracht van beeld?

Krijgt beeld voldoende aandacht in jouw contentstrategie? Wil je meer doen met de kracht van beeld of heb je hulp nodig bij het ontwikkelen van een goed verhaal of een visual die impact heeft? Neem dan contact op met Mark Geljon.